Kräftskiva, bål... ööh...

... okej detta var ovant, suttit i 10 minuter för att komma på det där perfekta att använda som första rad i detta inlägg. Men har en idétorka som får ökensand att verka fuktigt. På tal om torrt var jag mer bakis imorse än jag nånsin varit skulle jag tro. Kräftskiva hos jonas och dum som jag var satt jag där efter 8 öl och undrade med stilla sinne om jag hade blivit immun mot alkohol. Tyckte att jag var oförskämt nykter (att klockan var 6 på eftermiddagen spelar ingen roll) och såg mig runt efter något som kunde ta hand om det hela. Och självklart fann jag det ganska fort, Jonas kan sin bål...

Men jo, gårdagskvällen finns det inte så mycket att säga om (kanske för att jag inte kommer ihåg..); jag söp, punkt. Eller utropstecken. Morgonen idag var speciell, vaknar i en säng och inser att jag däckat, tydligen tidigt också. Jag får ett infall och tror seriöst att det enda sättet jag kan överleva på är att jag smäller i mej en 200g chokladkaka varpå jag ramlar ner mot centrum på ett sätt som skulle få en A-lagare att höja på ögonbrynen. Jag känner mej som världens svinigaste svin när jag hostar fram "tack" till gentlemannen i kassan. Jag borde ha luktat som om jag badat i öl och gurglat akvavit för en finishing touch. Köpte mig en macka för att få den där näringen. Satte mig ensam på en bänk i centrum och var allmänt svinig när jag tryckte i mig baguetten som om det var en mack-ätar-tävling. Lovar, mammor som gick förbi höll för ögonen på sina barn och bytte gångriktning...

Det var väl typ allt =) Ska försöka skriva här oftare.. lovar.

Vet att bloggen ser ut som skit, och man blir inte alls sugen på att titta förbi här ever again, men jag har inte orken just nu att styra det, så det får bli en färdiggjord stilmall tills jag tar mitt förnuft till fånga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback