Jag blev lite äcklad

Fick värsta infallet idag när jag stog och väntade på Amanda i tumba centrum idag. Helt plötsligt började jag bli nästan äcklad av andra människor som gick förbi. Jag tyckte nästan att det var lite groteskt hur vissa människor kunde se ut och jag mådde lite dåligt av mångfalden, på hur många olika sätt människor kunde se ut. Jag började se alla som djur eller något utomjordligt väsen!

Helt sjukt, det hade alltså inte något att göra med människor jag inte fann attraktiva eller ursprung eller något sådant, utan det var bara att alla såg så olika ut. Mycket skum känsla som jag försökte ruska av mig lite snabbt...

Bilder var det ja, batteriet är laddat och nu står jag inför nästa problem, hitta rätt sladd... men det kommer! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback