Igår var det fest igen

Igår var jag självklart bakis efter spelningen jag var på med Stoovs. Hade lovat att ta det lugnt och inte dricka allt för mycket, men där jag stog ändå mitt i stan, långt efter mörkrets intrång, och svammlade på engelska fram "great show man" till artiserna. Dagen efter (igår alltså) tyckte jag att det var inget snack om saken - Jag och stoovs hade jobbat hårt igår och förtjänade nu lite quality time med en soffa. Varpå han då kommer hem till mej, och vi ser Knocked up, sista scenen var det mest random jag varit med om.

Sen hade min klasskompis från högstadiet fyllt 20 i typ förrgår. Hon hade hyrt en lokal inne i gamla stan och väl där fanns det personal och bar. Urmysigt hade vi det, och det var jävligt kul och träffa alla människor man fått sitt adamsäpple, sina långa armar, skum röst i en tid, tillsammans med. Shit var jag har glömt hur puberteten var! Kommer dock ihåg att man mitt på tex en geografilektion kunde få boner, inte för att man fann formen av Ryssland som sexig, det var bara hormoner överallt.



Jag och stoovs på fekken, stoovs har kul - jag ser ut att hota kameramannen.

Obs. Urmysigt var på skämt, var tvungen att skriva ut det här nere, kändes alldeles för blondinbella över hela uttrycket för att jag skulle våga ha det som det var. Dessutom är jag manlig - kan inte understykas tillräckligt.

Kommentarer
Postat av: Jen

Oki, fann felet. Allt är så olika i It explorer och mozilla...men det är nu åtgärdat.



Ha ha! Ni verkar haft skoj!

(eller urmysigt..?)

:P

2008-08-23 @ 13:38:26
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Malin

helloo! :)

2008-08-23 @ 17:07:17
URL: http://superstarlius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback