Idéspruta med kort minne

Har du någonsin suttit och gjort någonting när du plötsligt får en sån jäävla bra idé? Alltså typ en idé som du är så sugen på att genomföra och allt kommer att bli så bra så fort du gjort det?! Dock glömmer du din snilleblixt lika snabbt som den kommit och du spenderar dagar med att försöka komma på vad det var du kom på.

Lite som att inte komma på "vad den där jävla filmen hette" etc. Det händer mig allt för ofta, lovar att jag skulle vara rikast och lyckligast i hela världen om jag bara skulle komma ihåg alla bra grejer jag kommit på! Fan också, istället sitter jag här och kliar mig i huvudet och hoppas att idén inte var allt för bra. Skit. Går och lägger mig.

Kommentarer
Postat av: Cao

sjuuukt! sånt händer mig hela tiden..

2008-08-27 @ 10:17:40
Postat av: Mandy

va? konmmer du på bra idéer, Carro? :S

2008-08-27 @ 17:24:51
URL: http://akmk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback