I spindelnätet, och frugans blogg o så

Kul med ny design? Det är skitkul med ny design! Jag och kvinnan har legat nu i två timmar med varsin laptop och nördat på våra bloggar. Typ samma scenario som för några dagar sedan bara att ikväll har samlag inte funnits på kartan.

Tröttheten har smugit sig på som en ninja i rullskridskor och jag funderar på att sänka frugan med ett james-bond-slag så vi kan gå och sova. Men innan DU går och sover så tycker jag att du ska ta dig en titt på hennes blogg (inte för att jag har gjort det ännu, men lär göra det. Sen)!

Tänkte köra en liten videoblogg här nu någon dag. Så fort jag får över videon från mobilen (tekniskt mumbojumbo) så ska ni få se en modig man (jag) döda en spindel som var typ 5 meter i diameter. Han hade inkräktat mitt badrum, och jag dräpte honom som värsta conan! Notera att allt kärringskrik i filmen kommer från nån annan.. jag var modig...

Kommentarer
Postat av: DU

det är jag som är DU. sådeeheetså.

ni andra får va ni. jag är du. dududude.

2008-08-18 @ 02:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback