Det ser ju för djäveligt ut!

Upptäckte precis när jag satt på en annan dator än min egen att bloggen ser ut som en påse slitna skidskor. Hela grejen med min bild på höger sida existerar ju inte ens! Skulle tro att problemet ligger i världens sämsta internet browser; Internet Explorer. För att styra upp det här hoppas jag att alla följer länken och gör vad nöden kräver, laddar ner Firefox! Där ser min blogg ut som den ska.

Tyvärr kunde jag inte ladda upp en bild på min frukost immorse, kameran var trött efter gårdagens partaj och ligger nu och vilar upp sig. På tal om att vila upp sig, jag var ute och sprang med Amanda idag, fan det jobbigaste jag gjort. Kände mig som Tom Hanks i Forrest Gump (det var jävlar i mig andra gången jag refererar till den mannen på kort tid...). Så nu tänkte jag ta igen mig med en grym middag som Amanda håller på med, det blir grillat ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback