Bloggen tar över min vardag?

Det första jag gjorde nu när jag vaknat var att kasta upp laptopen på magen för att skriva ett inlägg, utan att jag direkt kommit på något att skriva om. Jag hade inte ens hunnit gå och pissa (behövdes redan innan jag somna) innan jag sitter klistrad framför bloggen. Jag undrar lite lätt om detta kan gå utför och bli ett stort beroende. Jag tänker mig att frugan är gravid, vattnet går på mitt vardagsrumsgolv och hon själv får ringa taxi och åka för att "jag ska bara skriva ett inlägg om hela den här vattenstoryn - det är bra material".

Dessutom var jag lite sneaky, ville inte riktigt visa min abstinens, men så fort Amanda lämnat huset för en early joggingrunda kastar jag mig efter datorn som ett lejon på sitt byte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback