Amandas stand-in?

Jag fick en uppenbarelse igår när jag satt i bilen på väg hem från stan. Jag måste ha en hamster/marsvin. Sitter jag ensam en kväll? Inga problem, knutte sitter på min axel medans vi kollar på scrubs. Helt omöjligt att ha tråkigt när man är hamsterägare. Så jag tänkte ju det, att jag skulle skaffa mig en sån nu lagom till att Amanda ska flytta till London. En perfekt stand-in. Iofs kan det säkert bli problem när det kommer till sänghalmen.. Det är nog olagligt att bedriva otukt med en dvärghamster. Blir ju inte så mycket åka av, utan man trär nog mest på själva hamstern.

Ähh, jag häckar bara, men skulle fan vara kul att ha en sån. Någon som vet vad en sån kostar? Bur? Mat? Hur länge pallar den vara ensam? Ber om ursäkt om detta inlägg genererade riktigt äckliga bilder i ditt huvud.

Kommentarer
Postat av: jahnii

Kuriosa om dvärghamster:



Buren: 45x20 cm, höjden minst 20



Födan: skall vara så fettsnål som möjligt.

De brukar föredra frukt samt att tugga på

färska pinnar från fruktträd.



I det vilda lever de i grupper

och även i fångenskap så föredrar

de att leva i par eller fler

2008-08-17 @ 21:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback