Utan mobil hela helgen!

Att vara utan mobil framkallar nästintill samma ångestkänsla som att vara utan internet. Man känner sig helt utfryst från resten av världen! Tänkte ringa hit lite folk ikväll men går ju inte utan mobil, och ingen av dräggen har vett nog att infinna sig på msn. Lånar frugans mobil för att få kontakt, och det första jag möts av när jag ringer virres mobil är crille. Han har en röst som skulle få nykteristernas grundare att vända sig i graven. Nu några timmar senare har jag inte längre tillgång till mobilen i fråga och sitter nu helt isolerad...

Annat kul som hänt är att jag klippt mig ;D Tyckte att det var dags att göra något drastiskt och körde en kort variant. Sommarn på gång så vafan är lika bra och dra till ordentligt tänkte jag. Har aldrig varit så nervös när jag sitter i frisörsstolen, men det gick bra.

Nya nummret av Moore är ute! Gött som fan tycker jag!

Och sen då självklart ett stort grattis till cao som fyller 18 idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback