EXTRA! Maff talar ut i exklusiv intervju!

Nä, någon intervju kanske det inte är, men helvetes jävla intressant kan det vara ändå!
Om man nu går igång på saker som är helt ointressanta :/

Japp, vi börjar med kaffet i skolan!
Ni ser mig rulla fram till disken som en halvdöd och handikappad vädurskanin varje morgon för att få in mig den dagliga, obligatoriska koffeinhalten.
Jag kanske utbrister "Aah! This coffe is dynamite! Totally...".
    Detta kan lätt misstolkas, tyvärr är det inte mina smaklökar om exploderar av kaffet i fråga.. Vi sänker fokus ner till magregionen, där en 2 år efterbliven happytrail kan börja urskiljas. Det är nämligen hela mitt matsmältnignssystem som får sig en rejäl omgång! Så istället för att bli laddad som en duracell-kanin så blir det som neråt-tjack och jag får spendera ett flertal minuter extra i det kaklade rummet alla besöker men som så få talar om.

Nu lämnar vi det svarta gulet och går istället vidare till ett helt annat ämne som många ofta finner relativt roligt... Nämligen humor! Jag brukar tycka att det kan vara ganska kul ibland..
    Alla har någon gång under sina skolår blivit indelade i grupper...
Grupp 1, Grupp 2... (hoppar lite)... Grupp 5, Grupp 6.
Här avbryter vi uppräkningen och reflekterar över den sista gruppen! Just det, Grupp 6. Detta tyckte man var fruktansvärt frapperande när man gick i fjärde klass, och det var alltid något fetto längst bak i klassrummet som började fnissa och kort där efter satt hela klassen och gapskrattade.
    Det magiska med denna härliga grupp (som också är en aktivitet som man kan ägna tid åt för att sätta lite extra krydda på sitt sexliv, för er som är lite svaga bakom pannbenet) är att skämtet fortfarande funkar, drygt 10 år senare i livet.

Senast idag hade vi i skolan lite grupparbeten, och vi skulle utvärdera de andra gruppernas insats vad det gäller en redovisning. Intressanta ordlekar som "Vi har studerat grupp sex", "Vi har ju pysslat i en timme nu med grupp sex" och "Är helt slut efter att ha lyssnat på grupp sex" användes för fulla muggar, och det gjorde att det blev en härlig stämmning. Detta försegick alltså i ett klassrum där medelåldern är cirkus 24 eller något.
    Säger alltså inte att folk är barnsliga, utan att det är sjukt hur ett sånt played-out joke fortfarande håller så pass hög standard!

Until next time!

Kommentarer
Postat av: Dikken

Haha! Riktigt bra skrivet, jag är imponerad! Och jag ser att jag satt mina spår. :D (Hint: Frapperande.)

2007-10-17 @ 17:14:45
Postat av: Tamp

Word! Grupp 6 är fan bäst (på båda sätten)

2007-10-18 @ 17:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback