Cobain, snart kommer jag, sätt på värmen i bastun!

Problemet...
Blogg ja.. nu har jag ju en stabil fanbase på 7-10 pers som går in och läser min blogg varje dag.
Men jag tycker att kändisskapet börjar gå mig över huvudet, dessutom är det så jävla jobbigt att inte kunna göra vanliga vardagssysslor som jag kunde utföra helt utan problem för bara några veckor sedan.
Det var på den tiden man gick in på maffie.blogg.se och möttes av ett stort felmeddelande:
404 NOT FOUND.

Om jag idag ska vara som en medioker svensson och gå till konsum för att införskaffa dagens ranson av keso så likt helvete är alltid alla mina fans där och ska ha autografer, dom ska klänga på en, vill få en i säng, raka din dvärghamster, måla om din sovrumsvägg.. Ja, you know the drill.

Vad ska man göra?
Jag blickar istället mot mina jämnlika... de stora namnen på stjärnhimmlen.
Kikki Danielsson, Michael Jackson, Alice Baah, Tupac, Kurt Cobain, Britney Spears, Alla-som-nånstin-varit-i-en-dokusåpa

De har alla en sak gemensamt... de vet hur man får slut på lidandet, det som många vanliga människor skulle kalla kändisskap. Men ni har inte sett det mina ögon har...

Jag funderar på att kanske göra en Jacksson och förföra barn, eller gå ut och festa, framför alla paparazzis som förföljer mig, utan trosor, bli skjuten i en bil, och om det inte funkar gör man grovjobbet själv med ett hagelgevär. Det är den säkra vägen...

Om vi tittar på våra svenska motsvarigheter ser vi snabbt att dessa provar på helt andra, i vissa fall lite mesiga, metoder för att få slut på sitt kändisskap. Kikki D käkar falukorv och dricker sprit, vad tänkte hon när hon tog första tuggan? Alice har gått under jorden och ingen har sett henne sedan Disneydags. Våra dokusåpa-töntar gör inget speciellt, och det är deras styrka. Dom blir bara ointressanta för rampljuset i media, detta skulle ju aldrig funka på mig.

En annan väldigt populär metod i Sverige är att köra rattfull... Där kan listan göras lång, men detta funkar inte alltid, det är ett väl beprövat knep men MYCKET osäkert.

Slutsats
Så vad man man göra då? För att få en jävla sekund för sig själv?! Eftersom det är lördag så tänker jag prova med en så kallad "Britney's plan B" (och det har inget att göra med att se ut som en nynazist).
För resten av veckan:
Hänga utanför ett dagis på måndag med en stor rock och solbrillor.
Vara ointressant tisdag och onsdag, stå och stirra in i en betongvägg en hel eftermiddag.
På torsdag köra rattfull.. då jag varken har bil eller körkort får jag svepa något starkt och sen hoppa upp på cykeln och trampa runt en polisstation och hojta några bitar ifrån några av mina gamla hits.

Vattenpöl.

Kommentarer
Postat av: Virre

Har du startat blogg?

2007-10-27 @ 17:06:01
Postat av: Brown

I LOVE YOU MAFF LIGG MED MIG

2007-10-31 @ 16:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback