The day to pusta ut

Jojo, det har varit helg. Det har min kropp verkligen fått känna på hur det är nu... Den onda cirkeln måste ju börjat då i torsdags med lite oskyldigt lussekrök, detta eskalerade ju något längre fram på kvällen. Och precis som alkohol brukar göra, så resulterade mitt oansvariga drickande med att jag var bakfull på fredagen.

Jag vet inte vad det är som har gjort mina bakfyllor till extra irriterande samtidigt pushar mig mot min självförstörning. Vad hände med alla dessa speciella mornar när man mådde skit, gick och spydde, käkar onödigt mycket mat och spyr igen? Nu för tiden är jag bara i en gråzon en hel dag, och jag kan dessutom nästan må bra på morgonen och sedan på kvällen smyger bakfyllan på, och gårdagen gör sig påmind. Så fredags-kröket var ju för att försöka återställa min berusning så man slipper de klassiska symptomen så som svettningar, okontrollerade skakningar och det som jag skulle vilja kalla "zombieness".

Igår försökte jag så gott det gick, att tagga till, men medans jag försökte övertala min kropp att vi skulle ha roligt den och jag, sa den bara nej och tittade åt ett annat håll. Jag svarade med att än en kväll fysisk bryta ner den med rusdrycker åt alla håll.

För att sammanfatta skiten har jag nog varit mer bakfull än full...
så jävla ovärt =D

351983-4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback