Söker efter ord...

Nu vet jag inte ens hur jag ska börja... Jag har idétorka på vad jag ska fylla bloggen med så det får väl idag bli någon halvtaskig summering av helgen eller något.

Fredawg
Här var förväntningarna högre än Pete Dorothy på turné, det viskades om en visit Hard Rock Café. Jag drömmde mig bort och såg framför mig kvinnor i högar med skumpa sprutande som Peter North. Utan förvarning snappas jag ur min dagdröm och finner mig stående i baren på harry's med 5 svettiga hårdrockare som står och gormar åt mig. Beställer väl snabbt en öl och drar mig tillbaka mot ett hörn i rummet, kurar ihop i en trygg fosterställning och tittar fördärvat på alla skumma typer som stryker omkring i lokalen. Det var en salig blandning av människor och, såvida det inte var min hjärna som spelade mig ett spratt, så tyckte jag mig se några emo's också! God damnit, jag tror till o med att jag lyckades supa en sån häxa snygg... har ett svagt minne av att jag kommer i full fart och krashlandar i vår soffa (dock fullt upprätt sittande) och med en blick som säger "Heeeeey Baaaaby!" till dom 2 spökena som sitter framför mig... Dom gick kort därefter.

Nä, jag satsade istället mina slantar på dom två mycket söta flickorna som bara gleed omkring och spred nytvättad och fräsch glädje och kärlek runt om i lokalen. Jägermeistern flöt som vatten (det var alltså det dom gick runt och sålde), men kände mig dock grundlurad när jag tyckte att vi hade klickat på ett fint sätt och dom helt klart ville ha mig med i en trekant av The Cool Kind, men att virre kände sig lika välkommen som jag in i deras härliga värld. Skanks.. att sälja på sitt utseende! Tvi... Jag ska bli modell...

Sen gick vi väl mest bara därifrån och strosa omkring i stan som zombier. Eftersom temperaturen började närma sig -100° bestämde vi oss för att dra hem. Väl hemma tar jag och virre och fortsätter på temat jäger, korkar upp och signar ut.

Lördawg
Något bakfull, men det är en klassisk smyg-bakfylla-som-inte-visar-sig-förrens-man-ska-gå-ut-på-kvällen, så jag är lite otaggad redan när jag surfar ner till pizzerian. Väl nere äter jag, dricker öl och begrunda mitt liv med ett sällskap som går av för hackor, virre.

En helkväll med chips, dipp och scrubs låter som en helt sjukt underbar idé, det fick jägerflickorna från gårdagen att blekna i underbarhet jämnfört med detta. Efter att vi suttit och svullat en hel del och säkerligen gått upp några hekton så kommer crille förbi och röjjer med några pilzz. Man dricker och har trevligt och tittar på en actionladdad film. Några kjoltyg fyllde år, så vi ansåg oss själva vara övergivna denna kväll pga alla tjejmiddagar osv, men runt 9-snåret ringer folk och vi drar hem till moa. PARTY! Men ingen har pilzz... what to do, what to do? Nu kanske du trodde att jag skulle ha ett svar här på what to do... men den frågan besvarades inte något vidare. Kedjerökning och diverse fantasilösa lekar fick bli kvällens aktiviterer...



Skit samma, nu är det första advent och så.
Go get your julkalendrar och öppna lucka nummer två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback