Mitt shizzle

Idag kom mitt shizzle! Är smått överlycklig, har spenderat hela dagen åt att koppla in, skruva på saker, dra saker fram och tillbaka, inspektera och allmänt varit all over the place. Då jag inte har pysslat med det sistnämnda har jag varit hos tandläkaren, vilket jag knappt kommer ihåg för att jag var så jävla trött (efteråt gick jag hem och sov 5 timmar till).

Skit i tandläkaren, back to the shizzle. Det är alltså sakerna från tyskland som jag tidigare skrev om i bloggen som har kommit. För att se på allt det vackra kan ni ju kika på min bilddagbok.

Dock är det fortfarande ett svart moln som bara förstör min, annars jävla bra, dag. Ljudet är cp! Men bara ibland, vilket också är cp. Helt utan förvarning så kan det sätta igång och bara låta cp... Typ en störning som förstör allt i sin väg... så detta måste jag ju sitta och mecka med i några dagar kanske. Det är även ett orolighetsmoment inför festen på folkets hus. Om jag inte får fart på ljudet så är ju en fest där musik är huvudattraktion ganska uteslutet, så det är ju lite blåsväder där.. eller stormvarning.

image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback