Jullov! Och tyskar är sega

Wohoo, jullov! Så jävla gött det ska bli då! Tyvärr kommer jag antagligen behöva plugga mer nu på lovet än vad jag gjort under hela terminen... Har nämligen en tenta, första dagen i skolan! Digital design kan ju låta jävligt roligt men det är ungefär lika underhållande som att titta när målarfärg torkar (tyvärr aldrig gjort, men har hört att det ska vara är dötrist).

Men det är ju ändå lite så att man längtar till jul, för det är ju så god mat (eller så är det bara jag som försöka intala mig att det är gott för att det är tradition...). Prinskorvar.. nä helvete det smakar ju skit, köttbullar går väl an, men det är det ända jag kan laga i köket, så jag äter det typ.. alltid. Vad finns det mer på ett julbord? Skinka! Skinkan är det det bästa med julen skulle jag tro. Jag är nog inte så mycket för julmat, eller julen överhuvud taget, men är ändå lite sugen på julbord, eftersom förra julen bestod mitt julbord av McDrive med syrran...

På tal om prinskorvar, idag lyckades min banköverförning till tyskland äntligen funka! Eller funka kanske den gjort hela tiden, men den kom fram nu iallafall. Mycket tillfredsställande, då jag precis innan e-mailet kom satt jag och valde vilken kniv jag skulle snitta upp pulsådern med. Det typ fyra dagar typ, och jag börjde tro att jag skickat 5400:- fel, rätt ut i SAJBERSPEJS! Fatta ångest...

Och med det sagt så kan vem som helst räkna ut att jag är fattig som en avdankad uteliggare. 7 pengar är vad som finns på mitt kort, och alla som är vana med att jag alltid visar cash flow; In your face! Jag är fett fattig och lika gangsta som er andra.

Men för att återgå till julen så ska vi ju fira jul på pizzan (eller vi ska dit och supa ner oss iallafall på kvällen), detta är ju helt sjukt random... Sitta på en pizzeria på julafton och dricka öl, som vi gör, inte bara på helgerna, utan även vissa vardagar nu för tiden. För att höja stämmningen hoppas jag på julsång, glögg och nakna babes!

Fullt ös och vinnarn ser ut såhär:

image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback