Jag har beställt dem!

Wiie, så lycklig jag känner mig. Idag har jag nämligen tagit mig i kragen och beställt The Shizzle to The Dizzle, My Rizzle:

Vestax VCI-100 Midi controller
351983-2

ESI U46 SE
351983-3



Vestaxen är alltså en midi kontroll, som man kopplar ihop med sin dator och ett externt ljudkort (ESI U46). Sedan skickar midi kontrollen typ signaler eller liknande (är inte så insatt) till datorn och då styr ett program... äh skit samma, jag skulle inte bry mig ens om jag vore intresserad. Det var väl typ det... blir inte så mycket roligare än så.

Kalaset går på 5400kr från tredje riket... med andra ord kan alla ni som jag bara är ytligt bekant med räkna med att det inte blir någon julklapp från mig i år.

Haha, ljudkortet... frågade runt på ett forum om den här anordningen, fick 1 svar och han sa att jag skulle beställa ett annat ljudkort än det jag först tänkt på. Jag bara rakt på, tyckte att han verkade kunna sina prylar, bytte ut ljudkorten.. Nu efter att jag kastat iväg en order så kanske jag ska kolla upp kortet lite.. det gick väldans fort där ett tag. Men han var en stark ledare och säkert en alfahanne i sin stadsdel som pekade med hela handen, vad ska man göra i ett sådant läge? Klart man lyssnar vad han har att säga.

Så snart min julklapp (JD Citat; "From me to me") anländer förhoppningsvis inte allt för misshandlad efter joy-riden, ska jag stå dag och natt och spela på scheiisen (skiten). Sedan den 12 Januari så blir det förhoppningsvis fest på folkets hus... Det innebär att jag har mindre än en månad på mig att bli världsbäst.. Så jävla rätt på något sätt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback