Gud så viktigt det är!

Okej people, serious nu. Detta är by far, det viktigaste du någonsin kommer att läsa. Alltså det kan lätt jämnföras med presidentvalet i Gambia (ligger i Afrika, det har jag faktiskt gOOglat!). Eller tänk såhär.. du står mellan valet att rädda mänskligheten från en säker undergång eller ta den där gorby-pirogen till lunch, även om du vet att du kommer att gå upp i vikt, mycket viktigt. Det är alltså viktigare än ett mycket viktigt val, riktigt viktigt.

För det här är på riktigt riktigt viktigt, och jag lägger stor vikt vid detta. Jag, er vän i alla väder, håller på att bli sjuk! Du tänker kanske "Nej, vafan.. du är ju min stålman, du kan väl inte bli sjuk?". Men tänk för att jag kan det.. rätt ofta till och med.. så ofta att om jag fått en droppe vatten varje gång jag blivit förkyld så hade jag antagligen kunnat tjäna stora pengar på att sälja vatten till diverse U-länder så som Togo eller Burundi (vet inte om de är u-länder, men har aldrig hört talas om dem så jag antar att det är något sorts undernärt land.. dessa ligger också i Afrika och är därför fattiga).

Nu, nog om länder med lite pengar och där barn svälter, tillbaka till mig, tillbaka till det riktigt viktiga. Jag känner alltså en irritation i halsen som skulle kunna vara allt från en hemsk jävla förkylning till ebola eller cancer. Då jag antagligen är kommunens störta hypokondriker så sitter jag här och väger mellan att gå ut och parta som det inte fanns någon morgondag (skulle förövrigt bli ett riktigt "fuck you future Maff" imorgon när jag vaknar, eller rättare sagt, "damn you past time Maff", när jag ligger där och gråter i smärtor och har feber) eller så stannar man hemma som en annan röv och slickar på tv'n hela kvällen.

Hur det än blir så är det är detta viktiga meddelande av yttersta vikt, då jag tänkte ha lov efter nästa vecka.. ett härligt jullov som absolut inte ska få krossas i bitar av en satans förkylning. Fan vad jag hatar att vara förkyld... fan, fan, fan, och jävlar.

Kommentarer
Postat av: Mandy

jag är också förkyld. Kunderna på ica hatar mig när jag snorar och nyser ner deras frukt. stackarna.

2007-12-08 @ 01:07:31
Postat av: Christoffer

ahahha! fett skönt jävla inlägg. Jag är också försnyldish. jävla bummer men men.
Kvinnor snackar om att föda barn...

2007-12-08 @ 19:52:23
Postat av: zeth

Men du är en sådan fjolla också, jag blir aldrig sjuk = manligare än du! :D

2007-12-08 @ 20:01:05
URL: http://zeth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback