Granhelvete kan fan stå själv

Varje fredag är det samma sak, jag och spriten har en tävling (vad den går ut på vet jag inte) men spriten vinner varje gång... helt obesegrad. Förloraren (jag) får sitta här dagen efter med huvudvärk och jag vet inte.. typ alla mina lemmar vibrerar som om jag stog på en torktumlare.

Och inte fan i helvete blir det bättre av att man vaknar av att morsan står och gormar om nån jävla julgran. Efter att jag orienterat mig lite och kommit fram till att jag lyckades ta mig hem igår och gratulerar mig själv därefter med två tummar upp, hör jag att hon klagar på att julgranen inte står rakt. Hon vill ha hjälp av julgransexperten_07 DjmaFF... Nu har han dock lite problem att stå rakt själv, så jag blundar och hoppas på att hon ska tro att jag sover.

Av nån dum anledning så ger hon sig inte, och när jag väl ramlar ner för trappan, dragandes på en morgonrock så klagar hon istället på hur jag ser ut i håret, "fan klipp dig, jag tycker inte att det ser vårdat ut".......... Ungefär här ville jag, om jag inte vore sjukt hungover, spöa henne. VAFAN KÄRRKING JAG ÄR BAKFULL OCH HAR SOVIT I ETT DYGN! Men det sa jag aldrig, mummlade något om att "mmm, shit happends", fixade julgranen, gjorde mig lite fyllefrulle och ramlade upp för trappan ungefär lika graciöst som jag kommit ner.

Kommentarer
Postat av: Mandïgurl

Orientera, inget g!

2007-12-22 @ 12:59:42
Postat av: Maffie

Kirrat ;D

2007-12-22 @ 13:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback